OK1KGT
RADIOKLUB
Hledáme nové členy
Úvod, novinky
Činnost, Úkoly
Vybavení
Proběhlé akce, schůzky
Plány
Členové
Ohlasy, ankety
Kontakty
Fotogalerie
eQSL galerie
Odkazy, Bazary
DV SV KV česky
Povídalo se
o nás
Úspěchy, Historie
Ať žijou textové!
prohlížeče!
WWW přístupy
Poštolky

Uživatel

Heslo


NAŠE AKCE z let 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
nebo všechny textově zdokumentované či s fotodokumentací nebo jen exkurze případně úplně všechny akce
posledních 10 schůzek


DatumNázev akceÚčastDokumentace
30.04.2019Pálení čarodějnic
7x


Tak jako při čarodějnicích poslední dobou pokaždé, nebylo zcela jasné ještě pár hodin před závodem, kdo všechno pojede. Nakonec se nás na kopci sešlo docela dost.

Výbavu na závod byl v klubu připravit dopoledne před závodem Remus. Bahno se pak ujal odpoledne po práci přepravy věcí. Stavil se ještě doma naložit rodinu a mezi tím už měli na kopec přicházet Remus s Petrem, kteří na kopec cestovali vlakem a autobusem. Remus byl na nádraží včas, takže se ještě stačil najíst a koupit si něco do kelímku. Když vartoval na nástupišti, všiml si cedule s nečitelným nápisem a chtěl si to vyfotit. Tak dlouho nakláněl v ruce telefon s kelímkem až trocha moku zchladila kus 6. nástupiště. Petr trochu dobíhal. Nicméně vlak měl malé zpoždění, takže nakonec jsme v RegioPanterovi usedli oba. Právě ono malé zpoždění jsme považovali za příčinu toho, že nám v Blovicích zmizel autobus před nosem. Trošku nás znervóznilo, že jsme po ohledání celého zastávkového označníku dosluhujícího ČSAD Plzeň naši linku nenašli. Remus se jal kontrolovat spojení a ejhle. Varianta, kterou jsme chtěli použít na rozdíl od předcházejícího spojení, měla přestup v Nezvěsticích, nikoliv v Blovicích. Našli jsme nové spojení a zdrceni zjištěním, že na kopec přijedeme dost pozdě, jsme usedli v nejbližším lokále. Zatímco na stůl rychle přistály půllitry a nakládaný hermelín, kolem oken provozovny projel autobus. Jak jsme následně zjistili, jeho trasa vedla přes Přešín, odkud bychom byli na kopci za chvilku. A tak jsme začali uvažovat i o jiných vsích a zastávkách okolo kopce až Petra napadly Hořehledy. Rychle jsme našli novou variantu spojení a začali si dělat legraci, že jestli uvidíme i tenhle vlak z okna hospůdky, asi ho nestihneme. Zaplatili jsme, dopíjeli poslední loky, když tu náhle se vlak prohnal okolo. Vyběhli jsme a běželi - Petr kolejištěm, Remus po někdejší zásobovací rampě. Paní průvodčí si nás naštěstí všimla a soupravu pozdržela.

Ocitli jsme se tedy v Nezvěsticích, kde jsme tedy měli půl hodiny čas, tento interval vhodný k návštěvě dalšího kulturního zařízení bylo ovšem nutné zkrátit o dobu potřebnou k přesunu na autobusovou zastávku v centrální části Nezvěstic. Nicméně vše se podařilo, stihl se nápoj i autobus. Mimochodem, ten jel z Plzně. Akorát pan řidič se musel dost zamyslet, jestli asi vůbec přes zastávku Hořehledy, rozcestí jede. Na křižovatce u Hořehled jsme ale v pořádku vylezli a po krátké konzultaci s několika mapami, ve kterých cesty po lukách byly v každé trochu jinak, jsme se vydali na cestu. Neušli jsme po silnici směr Struhaře snad ani 20 metrů, když se od auta blížícího se ke křižovatce od Spáleného Poříčí ozvalo několikero signálních zatroubení klaksonu. Byl to Hans s rodinkou. Naložili jsme mu všechny věci kromě 13. karlovarského pramene. Po chvíli jsme z asfaltky odbočili na užší asfaltku, z té se pak stala obyčejná cesta a pak už jsme šli jen po loukách plných voňavých květin a když jsme se ohlédli, mohli jsme se kochat pohledy na Marásek, Těnovickou skálu a další známá místa a kopečky včetně Třemšína. U kříže se stíněním jsme se napojili na červenou značku a to už jsme věděli, že je to na kopec jen kousek. Prošli jsme Nechanice, kde už se chystaly dvě májky a pak hurá po v zimě neudržované silničce směr Přešín. Před lesíkem jsme zahlédli vozidlo (z něj se údajně už kolem sedmé ozývalo: výzva závod) se psem a za lesíkem už několik vozidel - na místě se nacházeli Bahnojc, Hansojc a Pavel. Michalojc byli na cestě. Vztyčovací práce již započaly, rovněž hromada dřeva byla již solidní. Po omluvě za pozdní příchod jsme se ihned k pracím připojili.

Po jistých dumáních nad délkou kabelů a čarování s redukcemi se tedy stožár ocitl ve vertikální poloze. A na něm byly dvě směrovky na 2m (zadkem k sobě, jedna vertikálně, druhá horizontálně) a ještě byl na stožáru ukotven střed windomky. Dole na stolečku byla Yaesu FT897 klubová a FT857, kterou v kufříku přinesl Petr. Nakonec se pár FM spojení udělalo i na Yaesu FT211RH, se kterou spolu s tátou přijel na kopec Amatér. Ten také přispěl tím, že jsme jeho akumulátor použili pro vylepšení rozkolísaného napětí z centrály. Na té bude potřeba provést drobnou údržbu.

Ač se původně plánovalo, že někteří na kopci zůstanou do rána, nakonec tomu tak nebylo. A tak jsme po závodě zase všechno složili. Někteří si ani nestačili opéct buřta, i když tedy nutno říct, že Hans (aby snad nemusel jít vysílat on) se o pohodlí vysílajících staral a přinesl jim buřta opečeného. Jako první odjížděl Amatér, jako druzí Mmukiojc, kteří přibalili Remuse. Co se na kopci dělo poté, netuším.



Zapsal Remus

Nejbližší schůzky / akce ... podrobnosti
Ne 24. listopadu, celý den
2x 3x 1x
Projekt ŽelArch, 10. akce ...více
Letiště Ruzyně
Ne 08. prosince
Projekt ŽelArch, 10. akce - možný náhradní termín ...více
někde
Ne 15. prosince
PA ...více
někde
Chcete dostávat informace o našich akcích prostřednictvím emailu? Zaregistrujte se.