 Nějak přibyla výluka  09:27_Výstup v Chebu  09:41_Procházka kolem nádraží v Chebu - gramotnost v Chebu se pomalu zvyšuje  Peáž Vojtanov - Plesná  Druhá peáž a chyby v mapě, třeba zastávka busu v lese  10:36_Vláček dojel do lázní Bad Brambachu, začíná NAD.  10:36_Nádraží v lázních Brambach také pamatuje už i lepší časy.  10:38_Výhled ze zastávky NAD před nádražím v Brambachu.  Trasa NAD. Zajíždíme i do lázní mimo trasu tratě.  Nádraží v Adorfu v roce 2022.  11:27_Lesní schodiště k trati a muzeu za Adorfem. Zřejmě známka punku.  11:27_Železniční muzeum Adorf - odstavené exempláře  11:29_Železniční muzeum Adorf - točna  11:35_Železniční muzeum Adorf  Železniční depo v dubnu 2006  11:36_Železniční muzeum Adorf - lampa typ kánoe  11:39_Železniční muzeum Adorf - žabka se odmítala hnout z asfaltu  12:02_CT souběžná s tratí  12:13_Když máte jediný domek v okolí a chcete mít z vany parádní výhled k lesu... Zkracujeme si cestu po louce, jinak bychom o tento úkaz přišli.  12:13_Když máte jediný domek v okolí achcete mít z vany parádní výhled k lesu, stačí vybourat díru ve zdi.  Stejný domek v dubnu 2006.  12:15 I zepředu vypadá jediný domek v okolí velmi zvláštně.  12:20_Za silnicí vede násep bývalé tratě k řece a směrem ke stanici Adorf.  12:20_Za silnicí vede násep bývalé tratě k řece a směrem ke stanici Adorf.  Stav mostu přes Elster v 9.2022. Tento most byl zničen v dubnu 1945 a již nebyl nikdy obnoven.  Za silnicí vede násep bývalé tratě bez mostu přes řeku ke stanici Adorf. Pro kešku u řeky jsme nešli.  12:27_Definitivně opouštíme civilizaci a dále budeme pokračovat již pouze lesem. Ta zadní budova je možná první zastávka Leubetha v km 2,4 tratě.  12:34_Těleso trati je dnes pěknou lesní cestou.  12:36_Trať vede krásnou přírodou, většinou podél potoka.  Celá trať je krásně schůdná, pouze chybí most přes řeku. Dále trať vede podél potoka.  12:51_Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) je dnes přestavěno na rodinný domek.  Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) v dubnu 2006  Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) - historické foto ze zač. 21.století  12:54_Trať za nádražím Freiberg pokračuje stále stejně podél potoka.  12:54_Kdyby trať vydržela dodnes, vedla by tím přístřeškem vpravo.  13:09 Stále podél potoka, ale začínáme pomalu stoupat.  13:10_Potok protéká stromem  13:24 Trať se definitivně odklonila od potoka.  13:21_ Jeden z hůře průchozích úseků v Sasku, ale žádná tragédie.  13:23_ Jeden z hůře průchozích úseků v Sasku, ale žádná tragédie.  13:40 Najednou procházíme mezi zahrádkami.A dříve tu bývala stanice Arnsgrűn (km 7.2).  Stanice Arnsgrűn (km 7.2) v dubnu 2006.  13:42 Jeden z bývalých ocelových mostů  Jeden z bývalých ocelových mostů v dubnu 2006  13:58_Druhý z bývalých ocelových mostů  Druhý z bývalých ocelových mostů v dubnu 2006.  Hranice je zde zajímavě zakroucená  Hranice je zde zajímavě zakroucená  Hranice je zde zajímavě zakroucená - za potokem uprostřed louky je zase SRN.  14:06_Těleso tratě přechází do zářezu  14:08_Objevujeme zachovalý propustek  14:11_Slepýš  14:15_Trať stále pokračuje zářezem, kromě jednoho mokrého úseku vše výborné.  14:18_Najednou tyč bez cedule a bordel. Vítejte v ČR.  Stejné místo v dubnu 2006.  Stejné místo v dubnu 2006.  14:19_Hranice uprostřed vysokého náspu. Z náspu spatřujeme ohniště.  14:21 Ohlédnutí zpět na vysoký násep.  15:45 Opékat buřty 20m od státní hranice se jen tak nepovede.  16:02_Máme zde spoustu bordelu od kácení na české straně trati. Ale jinak pěkné poklidné místo a vody na uhašení celý potok.  16:17_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Koryto potoka je pěkně vyskládáno kameny. Jižní strana viaduktu.  2022_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Severní strana viaduktu.  2020_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Severní strana viaduktu.  16:24_Pohled na viadukt a trať. Hranice je cca 10m vlevo od viaduktu. Severní strana viaduktu.  Trochu jsme se tu zdrželi :)  16:27 Nález sponek dobových dřevěných pražců.  16:27_Pohled zpět směrem k náspu. Brzy zde má být cyklostezka.  Podobný úsek v roce 2022  Česká strana tratě v dubnu 2006  16:30_Právě jsme prošli nejhorší úsek za celý den.  Stav stejného úseku v roce 2016. Kdyby zřejmě nezačala výstavka cyklostezky, pražce bychom zde překračovali dál.  16:30_Původní pražce, které neplní stojí funkci od roku 1945.  Stav stejného úseku v roce 2022.  16:35_Že by přejezd?  Stejné místo v opačném směru a dubnu 2006.  16:35_Blížíme se k Rossbachu, dnešní obci Hranice v Čechách.  Napojení zaniklé tratě na stávající tra%t v roce 2018.  Už jsme skoro v cíli.  Navazující trať Hranice - Aš v dubnu 2006  Řekl bych, že tam bude pršet :)  V roce 2006 byla budova ještě skoro kompletní  16:45_Současný stav  Stav stejného úseku v únoru 2005.  Stav stejného úseku v roce 2005.  Pohled do stanice v dubnu 2006.  16:45 Součástí stanice je pramen s jezírkem  16:46_Voda z pramene nikam neodtéká a tak teče až do kolejiště.  16:46_Součástí stanice je pramen s jezírkem  16:49_Pohled na stanici Rossbach, dnes Hranice Čechách.  16:50_Pozůstatek výhybkového pražce.  16:50_Tam v dáli končí trať od r 1945.  Konec trati v roce 2022. Zde před rokem 1945 pokračovala trať do Adorfu.  Konec trati v roce 2022. Zde před rokem 1945 pokračovala trať do Adorfu.  16:50  Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006  Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006  Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006  Stanice Hranice v Čechách v květnu 2012  16:52_Současné zázemí pro cestující, provedení antivandal.  16:55_Dnes to byla velmi příjemná procházka. Nikam jsme nespěchali.  16:55_Dnes to byla velmi příjemná procházka. Nikam jsme nespěchali.  Počasí parádně vyšlo.Původně mělo být horko.  Směrovky na letitém sloupu.  Turistická směrovka je stará přes 30 let.  17:07 Dnešní pohled na nádraží.  Pohled na nádraží v roce 2005.  Zpáteční cesta jediným vlakem. Jezdí 7 dní v týdnu, v letní sezóně jedou dokonce dva.  Cesta vlakem do Plzně. |