Nějak přibyla výluka 09:27_Výstup v Chebu 09:41_Procházka kolem nádraží v Chebu - gramotnost v Chebu se pomalu zvyšuje Peáž Vojtanov - Plesná Druhá peáž a chyby v mapě, třeba zastávka busu v lese 10:36_Vláček dojel do lázní Bad Brambachu, začíná NAD. 10:36_Nádraží v lázních Brambach také pamatuje už i lepší časy. 10:38_Výhled ze zastávky NAD před nádražím v Brambachu. Trasa NAD. Zajíždíme i do lázní mimo trasu tratě. Nádraží v Adorfu v roce 2022. 11:27_Lesní schodiště k trati a muzeu za Adorfem. Zřejmě známka punku. 11:27_Železniční muzeum Adorf - odstavené exempláře 11:29_Železniční muzeum Adorf - točna 11:35_Železniční muzeum Adorf Železniční depo v dubnu 2006 11:36_Železniční muzeum Adorf - lampa typ kánoe 11:39_Železniční muzeum Adorf - žabka se odmítala hnout z asfaltu 12:02_CT souběžná s tratí 12:13_Když máte jediný domek v okolí a chcete mít z vany parádní výhled k lesu... Zkracujeme si cestu po louce, jinak bychom o tento úkaz přišli. 12:13_Když máte jediný domek v okolí achcete mít z vany parádní výhled k lesu, stačí vybourat díru ve zdi. Stejný domek v dubnu 2006. 12:15 I zepředu vypadá jediný domek v okolí velmi zvláštně. 12:20_Za silnicí vede násep bývalé tratě k řece a směrem ke stanici Adorf. 12:20_Za silnicí vede násep bývalé tratě k řece a směrem ke stanici Adorf. Stav mostu přes Elster v 9.2022. Tento most byl zničen v dubnu 1945 a již nebyl nikdy obnoven. Za silnicí vede násep bývalé tratě bez mostu přes řeku ke stanici Adorf. Pro kešku u řeky jsme nešli. 12:27_Definitivně opouštíme civilizaci a dále budeme pokračovat již pouze lesem. Ta zadní budova je možná první zastávka Leubetha v km 2,4 tratě. 12:34_Těleso trati je dnes pěknou lesní cestou. 12:36_Trať vede krásnou přírodou, většinou podél potoka. Celá trať je krásně schůdná, pouze chybí most přes řeku. Dále trať vede podél potoka. 12:51_Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) je dnes přestavěno na rodinný domek. Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) v dubnu 2006 Bývalé nádraží Freiberg im Vogtland (km 4.1) - historické foto ze zač. 21.století 12:54_Trať za nádražím Freiberg pokračuje stále stejně podél potoka. 12:54_Kdyby trať vydržela dodnes, vedla by tím přístřeškem vpravo. 13:09 Stále podél potoka, ale začínáme pomalu stoupat. 13:10_Potok protéká stromem 13:24 Trať se definitivně odklonila od potoka. 13:21_ Jeden z hůře průchozích úseků v Sasku, ale žádná tragédie. 13:23_ Jeden z hůře průchozích úseků v Sasku, ale žádná tragédie. 13:40 Najednou procházíme mezi zahrádkami.A dříve tu bývala stanice Arnsgrűn (km 7.2). Stanice Arnsgrűn (km 7.2) v dubnu 2006. 13:42 Jeden z bývalých ocelových mostů Jeden z bývalých ocelových mostů v dubnu 2006 13:58_Druhý z bývalých ocelových mostů Druhý z bývalých ocelových mostů v dubnu 2006. Hranice je zde zajímavě zakroucená Hranice je zde zajímavě zakroucená Hranice je zde zajímavě zakroucená - za potokem uprostřed louky je zase SRN. 14:06_Těleso tratě přechází do zářezu 14:08_Objevujeme zachovalý propustek 14:11_Slepýš 14:15_Trať stále pokračuje zářezem, kromě jednoho mokrého úseku vše výborné. 14:18_Najednou tyč bez cedule a bordel. Vítejte v ČR. Stejné místo v dubnu 2006. Stejné místo v dubnu 2006. 14:19_Hranice uprostřed vysokého náspu. Z náspu spatřujeme ohniště. 14:21 Ohlédnutí zpět na vysoký násep. 15:45 Opékat buřty 20m od státní hranice se jen tak nepovede. 16:02_Máme zde spoustu bordelu od kácení na české straně trati. Ale jinak pěkné poklidné místo a vody na uhašení celý potok. 16:17_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Koryto potoka je pěkně vyskládáno kameny. Jižní strana viaduktu. 2022_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Severní strana viaduktu. 2020_Pod viaduktem teče potok ve vlastním propustku. Severní strana viaduktu. 16:24_Pohled na viadukt a trať. Hranice je cca 10m vlevo od viaduktu. Severní strana viaduktu. Trochu jsme se tu zdrželi :) 16:27 Nález sponek dobových dřevěných pražců. 16:27_Pohled zpět směrem k náspu. Brzy zde má být cyklostezka. Podobný úsek v roce 2022 Česká strana tratě v dubnu 2006 16:30_Právě jsme prošli nejhorší úsek za celý den. Stav stejného úseku v roce 2016. Kdyby zřejmě nezačala výstavka cyklostezky, pražce bychom zde překračovali dál. 16:30_Původní pražce, které neplní stojí funkci od roku 1945. Stav stejného úseku v roce 2022. 16:35_Že by přejezd? Stejné místo v opačném směru a dubnu 2006. 16:35_Blížíme se k Rossbachu, dnešní obci Hranice v Čechách. Napojení zaniklé tratě na stávající tra%t v roce 2018. Už jsme skoro v cíli. Navazující trať Hranice - Aš v dubnu 2006 Řekl bych, že tam bude pršet :) V roce 2006 byla budova ještě skoro kompletní 16:45_Současný stav Stav stejného úseku v únoru 2005. Stav stejného úseku v roce 2005. Pohled do stanice v dubnu 2006. 16:45 Součástí stanice je pramen s jezírkem 16:46_Voda z pramene nikam neodtéká a tak teče až do kolejiště. 16:46_Součástí stanice je pramen s jezírkem 16:49_Pohled na stanici Rossbach, dnes Hranice Čechách. 16:50_Pozůstatek výhybkového pražce. 16:50_Tam v dáli končí trať od r 1945. Konec trati v roce 2022. Zde před rokem 1945 pokračovala trať do Adorfu. Konec trati v roce 2022. Zde před rokem 1945 pokračovala trať do Adorfu. 16:50 Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006 Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006 Stanice Hranice v Čechách v dubnu 2006 Stanice Hranice v Čechách v květnu 2012 16:52_Současné zázemí pro cestující, provedení antivandal. 16:55_Dnes to byla velmi příjemná procházka. Nikam jsme nespěchali. 16:55_Dnes to byla velmi příjemná procházka. Nikam jsme nespěchali. Počasí parádně vyšlo.Původně mělo být horko. Směrovky na letitém sloupu. Turistická směrovka je stará přes 30 let. 17:07 Dnešní pohled na nádraží. Pohled na nádraží v roce 2005. Zpáteční cesta jediným vlakem. Jezdí 7 dní v týdnu, v letní sezóně jedou dokonce dva. Cesta vlakem do Plzně. |